zaterdag 19 januari 2019

Afscheid

Vandaag nemen we afscheid van Lore , veel te vroeg is ze van ons heengegaan. Voor altijd in ons hart ,wat zullen we haar missen.


                                              De leegte zonder jou
                                        is met geen pen te beschrijven
                                              De leegte zonder jou
                                           zal altijd bij ons blijven
                                       Maar veel fijne herinneringen
                                           verzachten onze smart
                                          Voorgoed uit ons midden
                                            maar altijd in ons hart.



                                       

13 opmerkingen:

Anoniem zei

Beste, ik ken u helemaal niet , maar bij dit droevige afscheid kan ik niet anders dan mijn ondersteuning te betuigen.Veel sterkte en veel troost.M.H.

simone zei

Wat zal het een onwerkelijke dag zijn, heel veel sterkte gewenst.

Annelies zei

Veel sterkte toegewenst.

Anoniem zei

Dit is een droevig en triest bericht!
Heel veel sterkte aan u en de familie!

inge zei

het was een waardig en sereen afscheid van Lore! we blijven aan har denken!

Ineke zei

Heel veel sterkte!

Mieke van Minnen-Kanis zei

Heel, heel erg veel sterkte gewenst!

Annie Kingma zei

Heel veel kracht en sterkte
Liefs Annie

Else zei

Lieve Katrien heel veel sterkte!

Guusje, zei

Ik wens jullie heel veel kracht en sterkte toe.

Annemiek zei

Ah vreselijk wat een verdriet en wat een gemis.

Betsy's Quilt Blog zei

De grond onder elk diep verdriet is verloren vreugde.
Laat het verdriet haar taak niet vergeten. Het is de hoogste eer die de vreugde bewezen kan worden.

Al het nodige toegewenst.

Quibi zei

Hier zijn geen woorden voor.... een kind te moeten missen. Ik krijg kippenvel bij het lezen van je blog. Ik wens jou en jouw dierbaren heel veel sterkte... Een dikke knuffel van een andere moeder