zondag 7 juni 2015

Eindelijk

De opdracht van maart voor de mysterie is klaar, en ja ik weet het,ik loop weer even achterop. Maar voor mij staat daar geen datum op ,als ik zin heb om daar aan verder te werken dan doe ik dat en anders is het een ander project waar ik aan werk. Nog 3 opdrachten te gaan want deze mysterie duurt maar 6 maand,dus ik kan nog even bijbenen. Alle patroontjes heb ik al met uitzondering van hoe ie in elkaar zit.


                                                                                      Fijne zondag.

6 opmerkingen:

BezigeBijMirjam zei

Mooi, deze blokjes!

hobbyshop fugeltsje zei

Super mooie blokjes.
Gr. MIranda

Ineke zei

Prachtige blokjes!

Hilde zei

Het zijn weer mooie blokken!

Anoniem zei

Leuke blokken! Je bent halfweg!

Ria van Kasteel zei

Mooie sterretjes, leuke stofjes.

Groeten van Ria ;0))