maandag 24 februari 2014

2de ufo weekend

Vrijdag was het weer zover,we konden terug vertrekken voor het 2de ufo weekend in Dranouter.
Het was weerom supergezellig en er werd flink doorgewerkt. Nealy insane blokjes,quilten,vingerhoedjes, hexjes,......




En wat had ik meegenomen. Mijn mini dear jane lag al een tijdje stil omdat ik het malletje van het quiltpatroon in de boord kwijt was geraakt.Maar wonder boven wonder vond ik het de week ervoor terug,dus deze wilde ik nu wel afwerken. Het quiltwerk is gedaan,nu nog enkel afbiezen.



 
Ook had ik mijn diamanten mee met de bedoeling om er al een aantal aan elkaar te zetten en dat lukte aardig
 
18 diamanten staan nu aan elkaar en dat zijn 450 hexjes.



 
Jammer dat zo'n weekend zo snel voorbij is ,maar ik heb er van genoten.
Bedankt dames.
 




 
 

17 opmerkingen:

Berna zei

Wat een heerlijk weekend hebben jullie gehad! Bijkomstigheid is dat er dan ook nog iets wordt gedaan, haha. Succes met afmaken van je mini-jane.

Anoniem zei

Wat fijn dat je nu meekon met dit gezellige weekend en er is druk gewerkt zo te zien.Mooi is je hexenster!
groetjes,Truus uit Drenthe

Annelies zei

Wat heerlijk, zo even weg !

Chris zei

Heerlijk, die opgetrokken beentjes op de bank. Lekker ontspannen bij elkaar.

Lida zei

Wat gezellig en wat een goed idee! Zal eens rondkijken of er nog meer ufo's liggen die zo'n weekend kunnen gebruiken!
Groetjes
Lida

Hilde zei

Het is prima om zo energie op te doen en de vriendschap te versterken!

conny's quilts en creaties zei

Wat heerlijk om een weekend lang alleen maar met je hobby bezig te kunnen zijn!

Ineke zei

Wat ziet het er gezellig uit!

Liefs, Ineke

Rennie zei

Ziet er super relaxed uit!

Guute zei

't Was super! 't Was fijn ,dit kon niet beter zijn. Ik kijk al uit naar volgend jaar.

inge zei

ja, 't was heerlijk!!!!!

Unknown zei

I am curious to find out what blog platform you happen to be working with? I'm having Cardsharing Server some small security problems with my latest website and Id like to find something more safeguarded. Do you have any solutions?

sylvia zei

fijn, he, zo'n weekend!! Ik ken dat......
En wat een geweldig feest hebben jullie gevierd voor Frank, wat een dankbaarheid!! Fantastisch!
groetjes, sylvia

Unknown zei

Wat een gezellig Weekend lijkt me dat!
Groetjes Berbel

Judith zei

gezellig om zo aan de ufo's te werken!

Guusje, zei

Wat een leuk en gezellig weekeinde hebben jullie gehad en wat een mooie quilts ben je aan het afmaken.

Judith zei

Ziet er gezellig uit.