donderdag 6 juni 2013

Weten jullie nog ???

Een hele tijd geleden was er op woensdag bloemmetjes dag.Maar voor mij was het dan diamond dag omdat ik al lange tijd bezig was met deze hexjesvorm. Maar ja het bleef weer na een tijdje liggen.Op de vorige ufo bee had ik er weer eentje klaar en ondertussen weer wat hexjes verder heb ik er nu weer eens 4 klaar.Ik heb nog een hele weg te gaan.Er zouden 80 van deze diamanten moeten gemaakt worden en de teller staat nu denk ik op 30 ,dus nog niet halverwege.Maar ik heb geen haast hoor,op de ufo bee zeiden we nog dat het een antieke quilt ging worden en dat is best mogelijk .De lapjes werden geruild in het jaar 1999,dus al 14 jaar geleden.En men zegt altijd dat het antiek is vanaf 25 jaar LOL.Best grappig eigenlijk.

Maar hier zijn dan de 4 diamanten.

18 opmerkingen:

Martine zei

Dit herinner ik me nog. Wat leuk dat je er nog aan bezig bent en het doet er toch niets toe hoe lang het duurt.

Guusje, zei

Wat een mooie diamanten. Ja ik weet nog dat je er mee bezig was, en ik vind zowieso dat hexjes langer duren.

Lida zei

Nee vanaf 25 jaar is Vintage, Antiek duurt wel een heel heel stuk langer, maar Vintage is het helemaal nu dus je zit hartstikke goed met jouw diamanten! Groetjes
Lida

Miranda zei

Oooohhh jaaaaa, die diamanten punten van je hexagonnenlapjesruil...heerlijk om er weer een paar voorbij te zien komen Katrientje!

marcella zei

en nog steeds prachtig! ga vooral zo door en haast je maar langzaam ;)

Frederika zei

Het zijn hele mooie hexies. Mooie kleurtjes.Groetjes Frederika

AnitaS zei

Wat leuk dat je er weer aan bent begonnen. Sommige aankomende quilts blijven als tussendoortje geschikt. Maar dat geeft toch ook niet?

inge zei

ieder stuk erbij is een beetje dichter van de affo! ben eigenlijk wel benieuwd naar het totale plaatje tot nu toe!

Annelies zei

Wat maakt het uit of het lang duurt, ze zijn erg mooi en denk straks aan wat een rijke quilt het wordt.

Marjan zei

Ik vind je diamanten - nog steeds - héél erg mooi!

GRANNY'S HOUSE zei

Gewoon in je eigen tempo doorgaan, want het wordt prachtig!

Groetjes
Ines

Sabine.v zei

vind ze leuk uitzien ! Dus af en toe een steekje en een beetje genieten en mijmeren over de tijd wanneer je de lapjes ruilde.
.

Chris zei

Ze zijn nu al leuk hoor, daar hoeven ze niet antiek voor te worden. Lekker op je gemak er mee door gaan.

Wilma Kuin zei

Ja die ken ik nog!! Leuk om ze weer te zien!!

Unknown zei

Wat zijn ze leuk en heel langzaam doen worden ze vanzelf antiek hahaha

Grietjes nellie

hobbyshop fugeltsje zei

Ze zijn erg mooi de hexen diamanten. En ach al duurt het wat langer dat mag niet de pret bederven toch. Gewoon rustig doorgaan.
Gr. Miranda

Mascha zei

Ja, die ken ik nog. Leuk om ze weer te zien.
Groetjes, Mascha

Inge zei

Wat een verhaal, Katrien. Leuk hoor, zo'n project dat zo lang duurt en de diamanten zijn echte schoonheden.