zaterdag 9 juni 2012

Tweede UFO - Bee

Vandaag was onze tweede ufo -bee , deze keer werden we uitgenodigd bij Guute. En wat was het weer super.Er is heel wat gewerkt hoor en ook tijdschriften werden doorbladerd.
Guute werkte verder aan de Morell ,José was aan het quilten, Inge ging verder met de antieke en Hilde ging goed vooruit met de NI.


Ikzelf werkte aan de diamanten ,deze lag alweer bijna 2 jaar stil.
Herinner je dit nog ? Ik moet zo'n 80 diamanten maken ,hier zie je er 20 en zo bleef het tot vandaag.

Ik maakte er eentje bij en een tweede op de helft.

Ik hoop nu en dan weer eens eentje te maken.
Dus op naar de volgende ufo bee die nu al gepland staat.

Fijn weekend.


22 opmerkingen:

inge zei

zo geraken ufo's nog affo's!
ik zit na te genieten!

Marjan zei

Ziet er weer gezellig uit! Wat zijn ze toch weergaloos mooi, je diamanten... echt prachtig!

Gonny zei

Bee's zijn altijd zo lekker om elkaar aan te steken met goed door te werken :-)
De diamanten: PRACHTIG zo van licht naar donker.

Berna zei

Het ziet er weer gezellig uit. Lukt het nog om affo's van deze bee te showen op het weekend?
Goed weekend verder.
O ja, mooie diamanten!

Klaske zei

Oja je diamanten. Goed van je om daar weer mee verder te gaan!Fijn weekend

Lies zei

Daar kruipt ontzettend veel werk in...daar twijfel ik niet aan. Het resultaat vind ik al geweldig! Proficiat! Volhouden hoor.

Balsemien zei

Hoi Katrien,
Ja ik herken ze nog! Soms verdwijnt een quilt gewoon even naar de achtergrond en dan ineens vind je het weer leuk om eraan te werken, toch?

Nardy zei

wat een prachtige diamanten laat je zien! Leuk zo'n ufo bee.

Ada zei

Het ziet er gezellig uit zo met elkaar en je diamanten zijn echt prachtig !

Nelleke zei

Hallo Katrien leuk om je diamanten weer eens te zien en af en toe een paar blokjes erbij dan kom je er ook wel het is veel werk maar met een mooi resultaat als je de ster ziet.Leuk dat ik je in het echt gezien heb met je vriendinnen in Veldhoven.Je ziet zelfs in Nederland kun je niet anoniem komen.Leuk dat ik je herkende van je blog.Groetjes en een fijne week Nelleke

Johanna Zweden zei

Schitterend zo die diamant en weer een gezellig dagje
Fijne zondag liefs Joke

Teresa zei

Wow those hexies are just amazing and so beautiful. Happy stitching x

Guusje, zei

Wat wordt dit mooi en wat goed dat je hem aan het afmaken bent zonde om dit niet te doen.

GRANNY'S HOUSE zei

Leuk zo'n Ufo bee, kunnen jullie straks een affo bee houden.

Groetjes
Ines

Inge zei

Leuk, dat je deze weer opgepakt hebt. Het is zo'n mooi gezicht, die diamanten bij elkaar!

Sabine.v zei

leuk scrapidee die diamantjes. Vind ze superorigineel. Daar moet je heus mee verder gaan want dat wordt nog een wedstrijdquilt. Nog veel plezier met de toekomstige bee's!

Corrieneeltje zei

Komt dat nou door de recessie dat er zelfs een ufo bee wordt georganiseerd :- )
Hoe dan ook, veel te mooi om niet af te maken, maar wat een enorme klús Katrien! Ik repareer liever honderden logjes ;- ))

carine zei

Wat ging het er gezellig aan toe , jullie zullen zeker affo's maken, en het zullen mooie zijn! De groeten aan allen en tot later , dikke knuffelCarine

Yvonne aka sommeke zei

Jaja, ik herinner me jouw diamantjes zeker! Die wordt MOOOOOOI!

Annerieke zei

Die diamanten moeten zeker affo worden ;)

Hermie zei

wat een leuk idee een ufo bee, en wat zou het zonde zijn om zo iets moois niet af te maken.

Grit zei

Wow, your hexes are so fantastic.

Greetings from germany,
Grit