vrijdag 9 februari 2018

Vooruitziend

Zoals jullie wel weten hebben wij elke maand een ufo bee en eens per jaar een ufo weekend.En de regel voor de ufo bee's is werken aan projecten die minstens een jaar stilliggen en aan deze verder te werken. Nu heb ik wel héél wat tops liggen om te quilten maar ik wil ook wel nog patchen , en dus startte ik vandaag een nieuw project die nu in een doosje gaat tot volgend jaar dan kan ik weer patchen.
Het pakketje met stofjes kocht ik enkele jaren terug op een beurs , het gaat een heel eenvoudig patroon worden maar daarom niet minder leuk. Nu moet het wel even wachten. Het begin is er.



6 opmerkingen:

Annelies zei

Leuke reden om iets nieuws te starten ! Succes !

Mieke van Minnen-Kanis zei

Grappig, met onze quiltclub hetzelfde patroon. Maken allemaal minimaal drie blokken en ik heb gisteren mijn bijdrage geknipt

Mieke van Minnen-Kanis zei

Woord ertussen vergeten, we maken met onze quiltclub.
Maken hem om cadeau te geven.....

Ineke zei

Leuk en verslavend om er aan te werken, heb er 6 gemaakt van deze blokken voor bijdrage voor onze quiltgroep.
Fijne week

inge zei

leuk!

Yvette zei

gaaf, heel subtiel!