zondag 10 april 2016

10 jaar bloggen

Wat gaat de tijd toch snel , 10jaar geleden zette ik de eerste stappen bij het bloggen. Eerst bij weblog en toen die verdween verder gegaan bij blogspot. Vind het nog steeds leuk om berichtjes te plaatsen al is dit wel minder dan vroeger ,maar dat zie je bij velen.


Maar 10 jaar kan je niet zomaar laten voorbij gaan. Mede dankzij mijn bloglezers ga ik er mee door.
En als dank verloot ik dit pakketje onder één van jullie, een reactie nalaten is voldoende om mee te doen aan de loting. Je hebt tijd tot maandag 11 april 2016 om 19u. Daarna maak ik de winnaar bekend.


                                                                         Veel succes.


22 opmerkingen:

els zei

Van harte gefeliciteerd met je 10-jarig blogjubileum! Ik hoop dat er nog heel veel berichtjes zullen volgen.

Wilma Kuin zei

Gefeliciteerd! 10 jaar alweer? Inderdaad zie je bij vele dat het bloggen minder is geworden...
Lees graag bij je... xxx

mariette.demeyere zei

Proficiat met uw 10 jaar!

KijkDaarIs zei

Jeeje 10 jaar alweer !
Ja bij weblog..dat was leuk he..nu is fb meer dat is sneller..maar ik lees nog graag bij je hoor !!!
Op naar de volgende 10 !...;0)
Fijne dag !

lia zei

Ook al blijft het bij lezen, wat zou ik de berichtjes missen als iedereen overstapt naar Facebook of zo.
Fijne dag

carine zei

hei katrientje, de jaren gaan voorbij, we genoten van je 10 jaar blogjes, met mooie en gezellige berichten , quiltjes, en verhalen in privé als op steekjes gebied, quiltweekends , waarvoor mijn dank. Hoop er nog eens 10 jaar bij te doen... Gefeliciteerd en dikke knuffels voor al die jaren dus 10 xxxxxxxxxx

Inge Slaats zei

Gefeliciteerd met je 10-jarig blogjubileum.
Wat goed dat je nog steeds af en toe schrijft. Ik wil het eigenlijk ook wel, maar door FB komt het er steeds niet van.
Fijne dag!

Sylvia zei

10 jaar bloggen, dat is al weer een hele tijd, maar altijd leuk!
Ga maar lekker door.
Groetjes Sylvia.

Quiltlia zei

Gefeliciteerd, wat een lange tijd alweer,ik lees de blogjes altijd met veel plezier.Groetjes Lia.

kristelleke@gmail.com zei

Proficiat met je "tinnen" jubileum. Zolang volg ik nog niet, ik ben hier terecht gekomen via de posts over de mystery quilt van Salgarollo die jij en Inge (en ikzelf) begonnen waren, dat was leuk om op te volgen elke update. En zolang je er plezier aan beleeft, blijven bloggen...

johaag8 zei

Proficiat met 10 jaar leuke berichtjes. Gr. Aagje

Anoniem zei

Proficiat met je 10 jaar. Ik blijf je volgen.
Veel groetjes
Christine

magdalena zei

Proficiat,daaraan zie hoe rap de tijd gaat.Groetjes Magdalena

Hilde zei

Proficiat voor die 10 jaar. Ik wens dat je blijft volhouden, ik kom graag lezen!

Annelies zei

Van harte. Ik lees met veel plezier je blogjes !!

Guusje, zei

Gefeliciteerd met je jubileum, zo lang al wat gaat de tijd toch snel. Ik hoop dat je nog lang blijft bloggen.

Annie Kingma zei

Hartelijk gefeliciteerd met het 10 jarig bloggen
Knap hoor lees graag je berichtjes en bewonder je werk
Groetnis Annie

MarianneD zei

Gefeliciteerd! Watgaat de tijd snel....op naarde volgende tien Katrien!

simone zei

Gefeliciteerd met deze verjaardag, ga nog lang zo door.

Berna zei

Tien jaar, wat een tijd! Zelf heb ik de moed al opgegeven maar ik lees wel graag al reageer ik niet meer altijd.
Gaan nog maar lekker door dus en proficiat met je tweede lustrum!

Ria zei

Gefeliciteerd Katrien. Mag ik ook mee doen? Het zijn zulke vriendelijke vrolijke lentelapjes. Succes met de volgende blogjaren.

Vr. Gr. Ria V.

quilting Jeannet zei

Op naar je tweede lustrum Katrien, altijd leuk om bij je te lezen, ik heb al stofjes genoeg hoor, dus de eer aan een ander. Hartelijke groet!