vrijdag 23 oktober 2015

Iets nieuws

Op ons quiltweekend toonde Godelieve haar quilt waar ze mee bezig was. En dat leek me wel eentje om ook te maken. Ik heb nog zoveel civiel war lapjes liggen dat ik ze ga gebruiken voor deze quilt.

 
Ik had deze week wat blokjes geknipt om mee te nemen naar de quiltdag in Helmond ,en dat is morgen.Maar gisteren was ik onverwacht een dagke thuis en ik wilde wel eens in gang schieten ,maar kon niet stoppen en nu zijn mijn blokjes al allemaal aan elkaar die ik geknipt had. Dus vandaag maar weer nieuwtjes knippen om morgen mee te doen.

 
Benieuwd wie er nog aan deze quilt gaat beginnen , Inge heeft ook al een heel stuk.
 
Fijn weekend.

4 opmerkingen:

inge zei

leuk dat je er ook mee begonnen bent!

Annie Kingma zei

Mooie blokjes, en veel quilt plezier morgen
Groetnis Annie

Chris zei

Hij is verleidelijk!! Kan je ook resten voor gebruiken. Ik zag hem natuurlijk ook bij Inge.

Ineke zei

Zo'n leuk patroon en volgens mij beslist niet moeilijk!
Liefs, Ineke