dinsdag 6 oktober 2015

12 de quiltweekend

Ja het 12de quiltweekend zit er alweer op. Het was super op onze nieuwe locatie. Hier wat sfeerbeelden.
De groepsfoto .

 
aan tafel.

 
Carine maakte voor iedereen een geschenkje voor de doop van de nieuwe locatie.


 
Schildpadjes op wandel.

 
En met het mooie weer genieten op het terras.Wat wil je nog meer.

 
Ik maakte 2 rosetten af. nr 5 en  9


 
ook zette ik de gele boord rond deze blokjes,dus weer een top klaar.

 
Shirley heeft voor mij 2 biezen aangestikt en deze kon ik dan tegen naaien, zo heb ik er 2 affo's bij.


 
Het was genieten ,morgen meer.

6 opmerkingen:

Quibi zei

Het ziet er heel gezellig uit!

Berna zei

Genieten was het zeker en zeker ook voor herhaling vatbaar.

Willeke de la Chambre zei

Zo te zien was dit weer een heel geslaagd gebeuren!
Nu maar lekker nagenieten van al het gezelligs!
hartelijke groetjes,

Anoniem zei

we kunnen een heel jaar nagenieten!

Annelies zei

Volgens mij hebben jullie genoten !

Annie Kingma zei

Zeker een geslaagd weekeinde.
Mooi werk
Groetnis Annie