maandag 20 oktober 2014

Een beginnetje

Vorige week kocht ik op de quiltdag in Helmond een pakketje bij Etten Leur van een sjaal.Op de bee in Poperinge vertelde ik erover en werd er mij meteen gezegd dat ik die sjaal toch moest beginnen voor het winter werd. Zo een duwtje in de rug. En ja ik kreeg er zin in ,nam het pakketje ter hand en begon het patroon te lezen. Uitleg voor de machine maar aangezien ik geen machinemens ben doe ik het met de hand. Wat tekenen en knippen en de steekjes konden gezet worden.Ik ben nu op een derde van de sjaal. En wat is het zacht werken met die wolletjes. Het zal een zachte ,warme sjaal worden.


7 opmerkingen:

Annelies zei

Veel plezier met maken !

Rya, Rotterdam zei


Wat wordt dit LEUK!!!
Groet, Rya, Rotterdam

Berna zei

Leuk en lekker warm!

Hilde zei

Zo zal je tegen de kou kunnen!
Mooie stofjes.

Guusje, zei

Dat ziet er geweldig leuk en mooi uit.

inge zei

leuk dat je er al mee bezig bent! mooi!

Chris zei

Oh leuk Katrien, zoiets zie je niet veel. Lekker warm ziet hij er nu al uit.