dinsdag 19 augustus 2014

4 daagse van de ijzer

Vanaf morgen start de 4 daagse van de ijzer.Dit is een wandelvierdaagse van militairen en burgers. Afstanden kun je kiezen tussen 8 ,16 ,24 en 32 km. De eerste dag vertrekken ze uit Oostduinkerke en het is daar waar je ons kunt vinden tot zondagmorgen.
Het kamp is klaar en de bar is open.



De bar elke dag geopend en 's avonds steeds een optreden. Op zaterdag slotdag is er een BBQ en party.

Aan de wandelingen doe ik niet mee,heb dit wel nog gedaan hoor.Altijd dolle pret.
Hopelijk valt er niet teveel regen.

8 opmerkingen:

Wilma Kuin zei

Heerlijk!!! Kan mij zo voorstellen dat het dolle pret is om mee te doen,...

Hilde zei

Hier is er ook een kamp. Volop ambiance, ook voor wie in de buurt woont van de kazerne ?!?

Annie Kingma zei

Ja tijden hebben tijden.
Maar als je eerder mee deed, houd het je belangstelling.
Groetnis Annie

inge zei

veel succes!
en Hilde: je hebt gelijk, in de buurt van de kazerne wonen is heel wat anders dan meedoen en in de ambiance zitten. ik ondervind het ieder jaar opnieuw :-(

Berna zei

Veel plezier!

Rennie zei

Fijne dagen en fingers crossed voor mooi weer.

Chris zei

Vandaag de laatste dag, lees ik. Is het weer bij jullie een beetje meegevallen? En veel plezier gehad?

Rya, Rotterdam zei


Hoe is het allemaal gegaan en afgelopen?? Vertel er eens wat over; vind ik leuk!! Mét foto's natuurlijk!!
Groet, Rya, Rotterdam