donderdag 31 juli 2014

Update mysterie

Sinds januari 2013 ben ik samen met Inge aan een mysterie begonnen ,alle delen zijn al een tijdje klaar en moeten nu aan elkaar gezet worden. Dus een update.
Dit gebeurd dus telkens de laatste dag van de maand,net als vandaag.
Deze keer heb ik de rechterbovenhoek in elkaar gezet. De stitcherie linksonder is wat vereenvoudigd, vond hem te druk.


En nu eens kijken wat het volgende deel zal worden.

Anders komt er niet zoveel uit mijn handen,das altijd zo in de zomer bij mij. Nu en dan neem ik de gele lapjes eens ter hand ,moet daar ook even delen aan elkaar zetten. Maar later meer daarover.

7 opmerkingen:

inge zei

leuk, we deden hetzelfde blok!

Johanna Zweden zei

Spannend project schitterend blok
Groetjes uit Zweden

Guusje, zei

Wat wordt hij mooi.

carine zei

hei, het wordt zeker weer een heel mooi project!

Marjan zei

Erg mooi, Katrien!

Hermie zei

mooi blok, wel spannend om mee te doen aan een mysterie.

carine zei

Hola, die wordt ook mooi katrientje! proficiat! geniet maar van je vakantie die is o zo gauw voorbij maar , een steekje per dag maakt van jou een gelukkig mens, en dit is wat ik jou toewens. knuffel