maandag 20 januari 2014

blauwe maandag

Zij deed een oproepje voor "blue monday" om het iets positever te zien plaatsen we vandaag iets blauws.
Zelf heb ik geen blauwe quilts maar ik wil jullie deze wel tonen.
Deze quilt werd gemaakt door Sabine,zij won de blokjes van het eerste quiltweekend.

 
En deze heeft José gewonnen op het 10de quiltweekend.



 
En wat dacht je van deze mooie blauwe lucht ? Das ook genieten.
 


 

Zal eens in blogland kijken wat voor blauws ik allemaal zal tegenkomen.

6 opmerkingen:

Lida zei

Prachtig blauw en hier ook geen bleu gevoel, maar ik geniet wel van al het moois dat voorbij komt!
Groetjes
Lida

Anoniem zei

Mooi de blauwe lucht en de blauwe quilts.
Blauw is mijn favourite kleur,dus niks geen down gevoel.
Gaat het weer wat beter met Frank?
groetjes,Truus uit Drenthe

Berna zei

Een positief blue logje. Dank je wel.

Chris zei

Drie maal mooi blauw Katrien!

Guusje, zei

Dit is wel heel mooi blauw allemaal.

Anoniem zei

mooi blauw!