vrijdag 23 augustus 2013

Oppas tijdens vierdaagse

De 3de dag van de 4-daagse van de ijzer zit erop ,weerom onder een stralende zon, gisteren hadden de wandelaars minder geluk,heel wat regen kregen ze te verduren. Morgen de laatste wandeldag met als startplaats Ieper .Met als slot daar een defilé.

In het kamp van Oostduinkerke loopt alles op wieltjes ,met een kleine uitzondering van de nieuwe traiteur,die echt niet meevalt. Maar in de bar een gezellige drukte . Morgenavond is er nog een grootse BBQ, die valt dan wel goed in de smaak ,andere traiteur.Normaal gezien help ik daar ook een handje ,maar nu ben ik een beetje oppas voor de kleine Manon,wat ik met plezier doe.


Het patchen staat op een laag pitje. Zeker nu,want ik ben gisteren domweg gevallen en zit met een open knie en verstuikte pols.Dus even tanden bijten.Maar dat gaat wel over.

Fijn weekend !!!

16 opmerkingen:

Saskia Smit zei

Sterkte en veel plezier met Manon.

Ineke zei

Veel plezier met het oppassen, minder dat je bent gevallen. Sterkte en beterschap!

inge zei

veel beterschap! leuke foto van Manon!

Hilde zei

Oei, Katrien, dat is nooit leuk en zeker niet tijdens je congé. Een lach van Manon kan de mijn verzachten...

Klaske zei

Ojee beterschap Katrien, maar gelukkig kun je nog op dit schatje passen. Fijn weekend

quilting Jeannet zei

Jeetje, dat is minder Katrien, sterkte er mee en neem je tijd.

GRANNY'S HOUSE zei

Oei Katrien, pijnlijk, maar Manon zal wel een hoop van de pijn wegnemen.
Sterkte!

Groetjes
Ines

Marijke zei

Beterschap .

Een mooie foto van je kleinkindje .

Berna zei

Och Katrien dat is niet zo mooi. Sterkte ermee.
Wat een lief koppie heeft Manon. Geniet van je kleindochter dan voel je de pijn misschien iets minder.

Quibi zei

Beterschap met de zere ledematen!

Lida zei

Oh wat naar dat je gevallen bent en er zoveel problemen aan hebt overgehouden! Maar lekker met die lieve kleine optrekken de hele dag is ook wel weer een heerlijke taak, dus geniet daar maar van en sterkte met je pols en knie!
Groetjes
Lida

Chris zei

Nou wat vervelend dat je gevallen bent. Dat kun je eigenlijk ook niet gebruiken als je moet oppassen.
Wat een heerlijk meidje, wat een ogen!!

Quiltpassion.blogspot.com zei

Wat een schatje, die Manon!!!
Veel sterkte en beterschap!

Fijn weekend, Cisca

Birdblocks zei

oei, sterkte daarmee! Gelukkig kan je genieten van dat kleine meisje! Wat gaat dat toch hard!
Groetjes, Merel

Marjan zei

Dat is schrikken! Beterschap!

Inge zei

Lang geleden dat ik hier was, maar het is overal lang geleden. Ik facebook me een slag in de rondte en heb dan geen tijd meer om te reageren op blogs. Zal proberen mijn leven te beteren.
Wat een mooi meidje, je kleindochter!