zaterdag 3 augustus 2013

Eindelijk....

Nu het ietsje koeler is heb ik de tijd genomen om een bies te snijden en te strijken.


Deze is om aan de coblestonesquilt te zetten. het quiltwerk zit er sinds enkele weken op. Maar ja dan komt er machine werk aan en dit is niet zo mijn ding,vandaar dat ik het altijd wel even uitstel.
Dus toch maar de bies aanzetten.





En nu nog 6 meter bies tegen naaien,maar dit vind ik wel een leuk werkje hoor.
Deze quilt zal tot een goed einde komen dankzij onze ufo bee's. Ik kan er weer eentje dubbelen zodat de stapel ietsje kleiner wordt.

Fijn weekend.

12 opmerkingen:

Saskia Smit zei

Ik heb bij de bies altijd een beetje gevoel van afscheid nemen. Er zitten zoveel herinneringen aan de lap en dan is hij opeens af...

Berna zei

Goed dat je even hebt doorgezet. Zo kunnen we straks genieten van een mooie affo en jij nog het meest.
Fijn weekend verder.

inge zei

joepie, bijna een affo!

Frederika zei

Het ziet er erg veelbelovend uit met die mooie kleuren. Succes Frederika

Hilde zei

Dat zie ik graag!!! Je bent er bijna...

Guusje, zei

O wat goed dat je deze bijna afhebt. Weer eentje minder,

Sylvia zei

Inderdaad dan weer één af!
Groetjes Sylvia.

Chris zei

Leuke stof voor dat biesje. Je bent er bijna mee klaar.

Guute zei

't Zwaarste werk is nu gedaan/ Op de ufobee het boordje er tegenaan. En op naar een affo

Miranda zei

Heerlijk die afwerkingen aan de vele wachtende projecten. Het is hier al niet veel anders! En natuurlijk wordt er vol verwachting gewacht op het quiltweekend, waar we al die "oudjes" mogen bewonderen.

josé zei

Geweldig leuk, zo komt het toch nog wat af bij jou. Op deze manier super.

Pauline zei

Wat een mooie quilt!