zondag 11 augustus 2013

Cat or Dollyquiltclub + giveaway

Hallo,hou je ook van kleine quiltjes maken ? Dan moet je zeker eens naar hier  gaan. Naar aanleiding van het 10 jarig bestaan van "Birdblocks "heeft Merel iets leuks bedacht.




Dit is het quiltje voor september,maar is nog niet kompleet.Leuk hé.


En om het feestje van Birdblocks 10 jaar nog wat groter te maken organiseert Merel een blogtour! Onderstaand vind je een lijst met alle adressen waar de blogtour langs gaat. dus elke dag even kijken (en reageren), want bij elk blog mag je een reactie plaatsen, en wie weet win je dan wel een cadeautje, want er zit ook een give away aanvast.

 

Aan het eind van de blogtour trek ik uit de reacties van elk bezocht blog een winnaar. Ik heb 12 leuke prijzen uitgezocht, die ik onder de winnaars zal verloten. Maar let op je mag per blog/dag maar 1x reageren, anders vervalt je deelname!

Vandaag is het dus mijn dag om een blogje te maken.Maar ga de andere dagen ook even langs bij hen.

8 aug Shirley

9 aug Lida

10aug Elly

11 aug Katrien

12 aug Josephine

13 aug Miranda

14 aug Marina

15 aug Inge

16 aug Marga

17 aug Jacqueline

18 aug supergoof

Om dan te eindigen bij Merel op 20 aug met de uitslag van de winnaars

Alvast veel plezier.

65 opmerkingen:

lia zei

Goeiemorgen op deze blogtoer. Hangt daar een quiltje uit het raam? lia.vandenbrand@live.nl

Marja van de Nes zei

Oh, die grachtenhuisjes zijn ook leuk! Net als het vlinderquiltje. Zal ik me dan toch maar inschrijven?

Hilde zei

Die huisjes zijn leuk. Mooi gedaan van Merel!

simone zei

En zo komen we zelfs bij onze buren in Belgie terecht.

Saskia Smit zei

De huisjes zijn ook leuk.

Marjan zei

Wat een schattig quiltje is dit!

Mieke E. zei

Hallo Katrien, leuk om te zien dat er ook Belgen bij zijn!
Ik heb mij ondertussen al ingeschreven. Ben benieuwd... Het is de eerste keer dat ik zoiets doe.
Ik zie dat je ook naar Ste-Marie-aux-Mines gaat... wie weet komen we elkaar daar tegen!
Nog een prettige zondag!
Mieke E.

GRANNY'S HOUSE zei

Het is altijd leuk en gezellig bij jou.
Leuk grachtenhuisjes van Merel.

Groetjes
Ines

Quilt Quebbel zei

Goedemorgen Katrien.
Wat een prachtig quiltje met die huizenrij. En nog niet eens af!!
Ik kom steeds dichter bij de beslissing om mee te doen met die serie mini-quiltjes. Wie weet.
Eerst maar eens de hele blog-tour afwachten. Want dat vind ik wel heel erg leuk.
Groet van Maria.

Frederika zei

Dit is wel een schattige rijtje huizen zo. Dat nodigt uit. Fijne zondag Frederika

Anoniem zei

Veel plezier met al bezoekjes. Het is wel een hele leuke tour!

Vlijtige Handjes zei

Wat een gezellig straatje. Leuk om zo na de vakantie weer te lezen wat je hebt gedaan. De bloghop is een goeie om overal weer eens langs te gaan.
Fijne zondag.

Ria van Kasteel zei

wat een leuk quiltje, het zijn van die fijne tussendoortjes.
Erg leuk bedacht van Merel, de blogtour.

Groetjes van Ria ;0))

joke leijenaar zei

Leuk quiltje ,ik ben helemaal weg mini quiltjes ,deze grachten panden ga ik zeker maken.gezellig dat blog gehop,dames (heren?) tot morgen.
Fijne zondag.

Wilma Kuin zei

Wat een prachtige huisjes,... dat smaakt naar vroeger,..

Anoniem zei

Wat een schattig huizenquiltje, toch maar meedoen!?
Leuk om je blog te lezen, Katrien.
Fijne zondag en hartelijke groet,
Wilma Rutten

witje zei

wat mooie huisjes en wat is een blogtour gezellig

Lida zei

Vind jij deze ook zo leuk? Ik heb dit pakketje uitgekozen en ze brengt het mee naar het weekend! Misschien kan ik er dan aan werken!
Groetjes
Lida

Miranda zei

Deze huisjes doen mij denken aan mijn tijd in Amerika. Wat hier toch een zo normaal straatbeeld is, miste ik daar enorm....gewoon lekker slenteren door de kleine straatjes in Gent en Antwerpen, maar ook hier in Nederland. Gelukkig zijn deze mooie geveltjes van huizen bewaard gebleven in vele Nederlandse oudere grotere steden. Groetjes

Anoniem zei

Hallo Katrien,
Wat plezant dat de blogtour van Merel
ook Belgie aandoet.
En dan die leuke quiltjes allemaal:
daar moet je gewoon aan meedoen.
Lieve quiltgroetjes,
Jessie

Anoniem zei

super hé van Merel, dit 'Amsterdamquiltje' vind ik ook heel leuk!

Nanske zei

Ja, inderdaad...
En ik doe zeker mee.
Die huisjes lijken me ook weer heel erg leuk!
Vele groetjes,nanske

Nanda zei

Verheug me al op het septemberquiltje! Ben nu hard aan het werk aan de vlinderquilt.

Trijnie zei

Wat leuk die huisjes, vooral die met het quiltje, dat te luchten hangt, uit het raam.

Marjolein zei

Wat schattig, die huisjes! En ook een leuke blog om bij te houden...

Anoniem zei

Wat leuk om een boerenzakdoek te gebruiken voor dit Amsterdamse huisje.Het is weer zo'n leuk quiltje.
gezellige zondag
groetjes,Truus uit Drenthe

Kitty Seebregts zei

Die huisjes staan nog op een verlanglijstje want ik heb 10 jaar in Amsterdam gewoond in het verleden!!! Superleuk.

Ineke zei

Wat een schattige Amsterdamse huisjes, ben ook gek op kleine quiltjes, lekker gauw klaar en leuk als tussendoortje ;-)
Fijne dag!

Berna zei

Lief quiltje Katrien.
Fijne zondag.

Anja H zei

Hallo Katrien, leuk die blog tour. jou blog heb ik al vaker bezocht, gezellig

lapotheker zei

Wat een leuke manier om een feestje te vieren! Zo kom je nog eens ergens. Gezellig met z'n allen op stap, ik ga mee! Groetjes Dini

Anoniem zei

Wat een prachtig land is Nederland toch!
Grappige huizen, prachtige natuurgebieden, molens, noem maar op en we hebben het.
Wat een gaaf idee van Merel om zo veel mooie ontwerpen te maken.

Groetjes,
Marianne Andriessen

Threads and thoughts zei

Wat een schattig quiltje (in wording). En natuurlijk doe ik ook vandaag weer mee voor de give away. Leuke manier om blogs te ontdekken!

Quiltfrouke zei

Hoe geweldig is het om weer mooie ideetjes op te doen!
Ik zou niks anders willen dan op een beurs eens een stand met tijd te vinden......en ik denk dat er een lange rij zal aanschuiven!

Grt quiltfrouke Brigitte

Ellen zei

En we hoppen gezellig door naar het volgende leuke blog en dingen mee naar de give away.

Het quiltje van september ziet er heel leuk uit! Maar eerst die van augustus (af)maken.

Groetjes
Ellen

Anoniem zei

Leuk die huisjes net zo als het hoppen van het ene blog naar het andere! Groet Cobu

Anoniem zei

even komen kijken naar de leuke huisjes quilt van merel.
we kunnen nu niet veel doen dan blog lezen het blijft hier regen.Ja ,met lapjes bezig zijn kan ik tussen door nog doen.

grt marleen

Unknown zei

De verleiding voor de mini quiltjes blijft groot en het bloghoppen blijft leuk. Tot morgen.

Liefs,
Linda

mieke zei

Het is een heel leuk idee.
De huisjes quilt gaat ook een hele leuke worden.
grtjs Mieke

Birgitte aka Bietje zei

Ik vind dit een geweldig leuk idee, zo'n blogtour/give-away. Zo kom je op hele leuke blogs. Maar die van jou kende ik al. Leuk dat je mee mag doen.

Manon zei

Leuk die grachtenpandjes!

Manon zei

Leuk die grachtenpandjes!

Paula zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Paula zei

En we hopen van het ene blog naar het anderen.
Ik kom vaker bij je buurten. Leuk blog.

lia zei

oh, deze is ook al weer zo leuk. ik hop van blog naar blog en leer allemaal leuke nieuwe blogs kennen.

Anoniem zei

Vandaag hoppen we gezellig even langs bij Katrien.
Groetjes van Mien B. uit Deurne(ned)

Dominique zei

Ik vind de grachtjes wel heel leuk net zoals het vlinderquiltje, maar ik heb nog teveel liggen om weer aan iets nieuws te beginnen.
groeten Dominique

Anoniem zei

Aan de Amsterdamse grachten.....zingt Wim Zonneveld daar moest ik gelijk aan denken toen ik die mooie grachtenhuisjes zag puur Hollands Erg mooi!!

Sarah Jane

Anoniem zei

Ja die huisjes zijn te schattig, wat een feest!

Rosa zei

Your little quilt is super cute.Thanks for the fun!

Corina zei

Wat een leuke grachtenpandjes!

Chris zei

Hier kom ik aangehopt! Enig quiltje wordt dit, echt Hollands/Amsterdams!

Marga (MarPie) zei

Leuk quiltje maar valt die Amsterdamse dame nou uit het raam?

Groetjes.
Marga♥

Anoniem zei

Ineke
Dit is nu echt Holladsglorie. Heel leuk.

Miet zei

Wat tof zo'n blogtour ! Leuk dat je meedoet .

Carla zei

Heel erg leuk zo'n tour en in zo'n huisje heb ik gewoond, heel lang gelleden in de Amsterdamse binnenstad.

Groet,

Carla.

Pauline zei

Wat een enig quiltje ben je aan het maken, dit is dus het septemberquiltje... een dotje!
Leuk dat je met je blog meedoet aan de bloghoptour! Ik lees nog even verder want daar is zo'n bloghoptour toch voor, een kennismaking met jouw blog.

Anoniem zei

Leuk hoor, die blogtour van Merel, je leert zo nieuwe blogjes kennen.
Groetjes, Janny

Anoniem zei

Oh, die Amsterdamse huisjes zijn wel heeeeeeel erg leuk. Die moet ik als Amsterdammer toch eigenlijk wel gaan maken... Al woon ik dan helemaal aan de rand van de stad. Maar waar ik woon is het niet zo fotogeniek, of eigenlijk kan ik beter zeggen "quiltgeniek."

Groetjes Betty

Gill zei

I love your Dutch houses quilt!
What a fun blog hop!
Thank you!

Moois van mie zei

lijkt me moeilijk !

Rian zei

Dit is een leuk miniquiltje. Doet me denken aan de sfeer van het Openluchtmuseum, waar ik afgelopen week ben geweest. Daar zit een winkeltje Zus van Jet en daar worden ook wat lapjes, knopen en bandjes verkocht. Gewoon zo tussen de kruiden, thee en zeep en ander huishoudelijk spul. daar doet dit quiltje me een beetje aan denken

Quilting Tangent zei

Like the 3D cubes from Your July 4th posting. Fun blog hop.

Anoniem zei

Zo'n blogtour heeft wel zijn charmes!
groetje
Ingrid Fabri

Anoniem zei

Gezellig, hoppen van blog naar blog.

Groeten,
Mirjam