zondag 24 februari 2013

Reeks drie

De derde reeks blokjes van de temecula zijn klaar. Er zijn nog 2 reeksen te maken ,deze staan reeds op de site evenals de gehele quilt ,en ik moet zeggen dat ik hem wel heel mooi vind. Dus ik doe verder op eigen tempo,blokjes maken met de hand en geen geraas met de machine. Ik gebruik allerlei civil war stofjes .Ooit kocht ik een hele stapel 6" lapjes op ebay en daarvan worden er nu heel wat gebruikt.





Kijk maar even hier voor de gehele quilt.

Fijne zondag.

19 opmerkingen:

Grit zei

Tolle Sterne.

Liebe Grüße Grit

Ria van Kasteel zei

Ook weer mooie blokjes, leuke stofjes.

Groetjes van Ria ;0))

Kiekplaotiesenzo zei

Mooie blokken Katrien, dat gaat een prachtige geheel worden...

inge zei

't zijn weer schoontjes, 't wordt een mooie quilt!

Chris zei

Ik heb hem hier en daar gezien, hij is enig!

AnitaS zei

Mooie bloken zijn het.

quiltlodge gerda zei

Kijk, zo zie je maar. Mooie stofjes gezien? Gewoon aanschaffen; ze komen ooit altijd van pas. Zo ook jouw lapjes die nu verworden tot een geweldige quilyt

Saskia Smit zei

Leuke blokken. Even gespiekt naar het eindresultaat. Dat belooft ook moois.

hobbyshop fugeltsje zei

Dat zijn weer mooie blokken geworden.
Fijne zondag.
Gr. Miranda

Carin Wijnand zei

Vind het patroon zo leuk en jij hebt er mooie stofjes voor gekozen!

Annie Kingma zei

Word mooi, even gekeken naar het hele quilt.
Groetnis Annie

Lida zei

Prachtige blokken, ben heel benieuwd naar het eindresultaat! Knufel
Lida

Frederika zei

Mooie sterren hoor.
Groeten Frederika

Berna zei

Het zijn mooie blokjes. Hier is het patroon opgeslagen voor ooit. Als ik 138 ben bv. :)

mieke zei

Ze zien er weer mooi uit.

Miranda zei

Het ziet er al helemaal leuk uit..Heb al wat eindresultaatjes gezien en wat zijn ze allemaal leuk aan het worden...en dus ook vast bij jou!

Hilde zei

Het wordt een prachtige quilt. Zo komen je stoffen goed van pas.

Guusje, zei

Het zijn erg mooi blokjes. Groot gelijk dat je het n je eigen tempo doet het moet leuk blijven.

Jossie zei

Mooie blokjes Katrien.