zaterdag 24 maart 2012

Stil ? ... En oproepje

Stil ? op het blog wel een beetje maar niet achter de schermen hoor . Want ik ben druk bezig met deze.
Ik wil komaf maken met deze top ,maar kan verder niets laten zien,daarvoor moet je even geduld hebben tot de 14de april.

En dan mijn oproepje.

Wie wil er net als ik zijn verzameling speldenkussentjes laten zien op hun blog en dit op dinsdag 3 april. Ik weet dat er onder jullie velen zijn die er verzot op zijn. Maar het leuke is ook om al die verschillende eens te zien in blogland. Ik ben benieuwd naar al die kussentjes ,zelfgemaakt , gekregen of gekocht .Of misschien een hele speciale met een herinnering. Wie doet er mee ???

Wens jullie een heel fijn ,zonnig weekend toe,geniet indien dit kan van het mooie weer.

27 opmerkingen:

Gerda Hartman zei

Jij bent zo te zien net als ik druk bezig met het afronden van een project! Even de schoonmaakbezem door de projecten. Succes en fijn weekend.

Anoniem zei

Ik heb een speldenkussentic, dus ik doe wel mee. Ik zal morgen al foto's maken van mijn verzameling. Succes met het afronden van projecten.

quiltlodge gerda zei

O leuk idee! Ja hoor ik doe mee. Prachtige blokjes heb je daar "achter de schermen" in elkaar genaaid!

mieke zei

3 april, goed onthouden dus.
Ik heb geen tik en heb ook niets bijzonders, maar ik wil wel mee doen !

inge zei

veel succes met je civil war! ik heb eigenlijk geen speldenkussens, behalve dat éne dat ik altijd gebruik.

Annie Kingma zei

Ik heb 3 buscorno's gemaakt
Verder niet
Annie

Hilde zei

Op mijn blog is het ook stil... Goed idee om speldenkussentjes te laten zien.

Nardy zei

Leuk Katrien, ik doe mee! Speldenkussentje hier liggen ze overal... Fijn weekend, groetjes Nardy

AnitaS zei

Ik zal mijn speldenkussens ook fotograferen. Leuk idee.

Klaske zei

veel heb ik er niet, zal ze eens eve3n bijelkaar scharrelen....
Dan zie je ze 3 april wel verschijnen.Fijn weekend

Miranda zei

Leuk! Ik ga het proberen te doen! AL ben ik momenteel een heel stuk minder online...

Inge zei

Ik wil de mijne ook best laten zien. Ik moet wel het een en ander bij elkaar gaan zoeken want ze liggen overal.

marcella zei

Eigenlijk heb ik dat al eens gedaan en wil ik niemand vervelen met mijn 'oude' speldenkussentjes, maar het is ook wel leuk om mee te doen. Ik hoop dat ik eraan kan denken, de derde!

Guusje, zei

Wat ziet dat er goed uit, ben erg benieuwd naar de update. En leuk speldenkussentjes laten zien, ik zal ze eens opzoeken, ik heb er wel een aantal hier en daar en doe mee.

Lida zei

Oh wat een geweldig idee, ik doe mee met de speldenkussentjes, zo leuk! Wat ga je lekker met de CWD, ja ben heel nieuwsgierig naar het eindresultaat! Groetjes
Lida

Erna Peekel zei

Ik zal het noteren want anders vergeet ik het. Fijne avond.

Groetjes,
Erna

Anoniem zei

Da's wel een heel leuk idee. Ik zal de derde eens in de agenda zetten. Hoop dat het me lukt!

Yvonne aka sommeke zei

Ik probeer er aan te denken al is mijn verzameling niet zoooo groot!

Hermie zei

ik heb er nog wel wat,maar heel veel weggegeven, toch ga ik ze bij elkaar leggen en een foto maken.

Unknown zei

Wat een leuk idee, zal proberen mee te doen, groetjes Berbel

Corrieneeltje zei

Die mooie top komt zeker af, geen twijfel mogelijk en wat een enig idee om die speldekussentjes weer eens te showen.
Of het me lukt weet ik niet, want op mijn oude weblog is nog niets te zien van al mijn oude logjes. Maar ik zal proberen de speldenkussentjes in oude fotomappen terug te vinden. Erg leuk idee van je Katrien.

MarianneD zei

Ja hoor,ik doe ook mee..er ligt hier een mandje vol met speldenkussentjes....;-)
Succes met je CWD!!!

Carin zei

Ik wil wel meedoen ... krijgen we ook te horen wie er allemaal meedoen zodat we elkaar kunnen bezoeken?

Marijke zei

Wat een leuk idee! Doe graag mee!
Heb er niet zo veel maar elke telt toch!
groetjes Marijke

Sylvia zei

Ik doe wel mee, niet dat je mijn speldenkussens echt een verzameling kunt noemen, maar `t is een leuk idee!
Tot morgen, gr.Sylvia

Jeanneke zei

Wat een ontzettend leuk idee, Katrien.
Ik zal kijken of ik een foto kan maken van mijn verzameling.
Ik heb geen speldenkussen tic, maar een heuse -dreun :>)

Groetjes!

Jeanneke.

Quilting Moesje zei

Leuk idee ... marre ik heb (g)een spelden kussen (o) (alleen een naaldenhartje ... misschien laat ik die zien ...
maar hierdoor heb ik je wel gevonden, via Inge die vertelde over je speldenkussen oproep !
Groetjes,
Simone