zaterdag 28 januari 2012

Weekend...

En wat doen we dan ?
Ik ga het laatste blokje maken van de CWD . Ja je leest het goed ,het allerlaatste blokje, maar dit zal je dan de 14de wel zien hé.
Daarna kan ik verder met in elkaar zetten.

En wat nog meer dit weekend. in onze gemeente vind het WK veldrijden plaats,dus dit moet ik zeker ook een beetje volgen, want de Belgen zijn daar wel goed in. En wat een organisatie ,al zeker 2 weken zijn ze bezig het hele parcours ,dorp met vip tenten aan het opbouwen, heel wat mensen komen daar aan te pas. Ze verwachten zo'n 40 a 50 duizend mensen. Ik ga niet gaan kijken maar volg het wel op tv (zie je veel meer) maar het moet zeker de moeite zijn om daar de sfeer op te snuiven.

Wat doen jullie dit weekend ?

21 opmerkingen:

Johanna Zweden zei

O wat spannend, dat je hem al af hebt
fijn weekeinden

AnitaS zei

Wat klinkt dat goed: laatste blokje. Succes ermee en een fijn weekend.

Plakhuis zei

Succes met je LAATSTE blokje! Enveel pelzier met kijken.

inge zei

wat een mijlpaal! succes!

Klaske zei

Wat goed, je laatste blokje!!
Ik ga weer aan de slag met de rood/wit/blauw, die moet eigenlijk halverwege maart afzijn, maar of me dat lukt, door gepit en wel?
Fijn weekend

Anje zei

Oh geweldig je laatste, gefeliciteerd!
Dit weekend wordt hier maar een ietsie pietsie gequilt, want we zijn druk met de opening van de fototentoonstelling van m'n lief.
fijne weekend groetjes Anje.

Annelies zei

Veel succes met het laatste blok. Ik doe op het moment niet zoveel. Ben wat aan het prutsen met mijn eerste huisje.

Chris zei

DE LAATSTE! Wat moet dat een supergevoel zijn.
Veel plezier met het volgen van dat Veldrijden.

Ageeth Dorsman zei

Dat is heerlijk; een LAATSTE blokje
ergens van maken, want dan schiet het
op naar het eindresultaat! Veel plezier ermee, en met het WK! (Ik ga
dit weekend de 19e verjaardag van mijn
jongste dochter vieren).
Groetjes van Ageeth

MarianneD zei

O,goed van jou Katrien!
Ik ben benieuwd hoe ze straks uitzien als je ze allemaal aan elkaar hebt..geniet van je weekend!
Hier wordt er wat geklust en natuurlijk ook wat geborduurd,een huisje of wat gebouwd en lekker weekend gevierd!

Marijke zei

Proficiat je hebt het einde in zicht .

Dat zal een mooie quilt worden .

annemieke zei

Proficiat met het maken van het laatste blokje van je SBS, is altijd een fijn idee dat laatste blokje.
Groet Annemieke.

Guusje, zei

Gefeliciteerd met het allerlaatste blok. Wat knap van je ben benieuwd. Wat leuk om een WK in je gemeente. Het zal een drukte van belang zijn.

Sylvia zei

Het allerlaatste blok, goed hoor! Ben benieuwd naar het eindresultaat.
Gr.Sylvia.

Hilde zei

Ongelofelijk !!! Het laatste blok, je hebt goed doorgewerkt, ik zou dat ook moeten doen voor de NI...

Erna Peekel zei

Zoals je gelezen hebt, heb ik een heerlijke zaterdag gehad bij de blogger bee in Katwijk. Tja en vandaag zit ik nog steeds na te genieten.
Wat goed van je alweer je laatste CWD blokje.

Fijne avond nog.

Groetjes,
Erna

Jossie zei

Geweldig, je laatste blok! Je hebt flink doorgewerkt aan deze top. Tja, en dan komt dat quilten weer om de hoek kijken ;-)

Anoniem zei

Ik maakte mezelf klaar voor komende koude dagen en breide mijn sjaal eindelijk af! ;o)

josé zei

Ik ben zaterdag naar MERKWAARDIG DAG geweest.

En die was super gezellig de moeite waard, om de reis te maken.

Velen weer ontmoet !!


Liefs José

Hermie zei

wat goed zeg, je laatste blokje, bij mij is er afgelopen weekend niet veel van quilten gekomen, ik ben naar de bee geweest in Laag Zuthem.

Liesbeth Wessels zei

Geweldig dat laatste blok! gefeliciteerd. groeten van liesbeth