woensdag 5 oktober 2011

Friends-swap ontvangen

Mijn Friends-swap is binnen , en wat voor eentje ,ik ben echt verwend door Teresa uit Queensland Australië. De doos werd wel geopend door de douane maar er was geen schade aan de pakjes.
Voor de F kreeg ik stofjes ( fabrics) en flower en frog knoopjes.

R is voor een rug mug,een onderzetter voor je kopje koffie met daarbij enkele koffiezakjes.Heerlijk.
De I voor inspiration en een bookmark.
En wat te denken bij de E .Een Elephant pincushion en embrodery threads. Is het geen schatje die olifant.

Voor de N maakte Teresa een notebookcover,en er zat een noteboekje en pen erbij.Heel leuk gedaan.

En dan zijn we bij de D hiervoor stuurde ze me een minipatroon van een Dolfijn.

En dan eindigen we bij de S .Daar maakte Teresa een stationery folder,waar je leuke spulletjes in kwijt kan en wat sweets (snoep)

Ik ben heel blij met mijn pakket.
Thanks Teresa.


24 opmerkingen:

Joyce zei

Jeetje Katrien wat een GEWELDIGE swap!! Kan me goed voorstellen dat je hier heel blij mee bent.

Lida zei

Wat ben je verwend, nu mijn pakjes zijn onderweg schreef mijn swap partner en degene die ik opstuurde zijn er misschien al maar zij is zelf met vakantie! Dus even afwachten, ik hoop dat de onze net zo goed aankomen als de jouwe! Genieten maar, groetjes
Lida

Berna zei

Wat een geweldig mooi pakket Katrien. Dat wordt genieten van alle leuke cadeautjes.

Chris zei

De douane was dus ook nieuwsgierig! Gelukkig dat het onbeschadigd is aangekomen. Een prachtpakket is het, met heel veel zorg gemaakt, dat kan je wel zien.

GRANNY'S HOUSE zei

Wat een ontzettende leuke dingen heb je gehad.

Groetjes
Ines

inge zei

pure verwennerij inderdaad! super!

Ageeth Dorsman zei

Jij bent gruwelijk verwend, zeg, met
deze swap! Wat een leuke dingen heb
je gekregen!
Groetjes van Ageeth

AnitaS zei

Fijn, jij bent ook al zo heerlijk verwend. Wat is dit toch een leuke swap.

Vlijtige Handjes zei

Oh wat ben je verwend. De olifant!!! Lekker genieten.
Groetjes Anita

Annelies zei

Je bent heel erg verwend ! Leuk hoor.

Shirley zei

Wow, dat is zeker een mooie swap, wat een leuke en mooie dingen! Dat olifantje is een snoepie!

Miranda zei

Dat is nog eens lekker verwend worden! Het is toch keileuk al die swapkes met buitenlanders...hahaha, net als die keer dat jij voor mij een KERST pakketje had gemaakt...wat zeg ik tweemaal! Kus,kus een voor jou en voor jou Frankske...

conny's quilts en creaties zei

Wauw, geweldig, wat een leuk pakketje heb je gekregen!

Balsemien zei

Nou hier is wel aandacht aan besteed! Wat een leuke pakjes kreeg je!

Guusje, zei

Wat een leuke swap. Wat een verwennerij allemaal erg leuke en mooie cadeautjes.

Els zei

Wouwww wat een verwennerij!! Leuk hoor om zoveel pakketjes te krijgen en allemaal even leuk.

Jossie zei

Jemig Katrien, wat ben jij verwend. Wat heb je prachtige cadeautjes ontvangen. En zo mooi gemaakt.

Klaske zei

Tsjonge jonge, dat is een leuke verwennerij!

mieke zei

Dat ziet er heel leuk uit.
gr Mieke

sylvia zei

wat een superleuk pakket!!!! Nog iets om lang naar te kijken.......

Inge zei

Oh wat ben je heerlijk verwend!

MarianneD zei

Zo,dat is een goede SWAP geweest!
Veel plezier met al je kadootjes!

Miet zei

amaaaaaaaaaaaai prachtig swap pakket !!! Wat een leuke spulletjes .Het speldekussen is wel mijn favoriet :o)

Johanna Zweden zei

Wat een leuke ruil weer Katrien
Groetjes Joke