donderdag 29 september 2011

Wat gaat er mee ?

Morgen vertrek ik in de morgen naar het 8 ste quiltweekend dat ik organiseer , en ze voorspellen prachtig weer dus dit kan al niet meer stuk en maakt een mens blij.
Maar wat neem je nu mee naar zo'n weekend ? Volgens mij altijd veel te veel want je kunt toch niet zonder werk komen te staan hé.Maar ja ,op zo'n weekend worden ook zoveel leuke dingen getoond ,worden ideeên uitgewisseld, zal er gekletst ,gelachen en gesmuld worden en ga zo maar door.
Maar er zal gewerkt worden ook, hoop ik toch, en zo neem ik alvast vingerhoedjes mee.

Wat ik ook wil meenemen is een rol met herfststofjes en apple-cores. Jaren geleden kocht ik een patroon die ik zo mooi vond maar dan wel om te stitchen, maar die ronde vormen gingen niet zo goed. Maar in St Marie aux Mines zat Sue Dailey met haar malletjes te demonstreren. Maar ja dan wel met de lijmpen, en dat leek me eerst niets ,maar voor de ronde vormen wilde ik het wel eens aankopen en proberen.Dus dit neem ik ook mee als test, ben dus wel benieuwd.


En dan neem ik ook nog de CWD mee om sashings aan te naaien en wat aan elkaar te zetten.Dus denk dat dit wel voldoende zal zijn, want er zijn nog andere taken voor mij weggelegd ook.

Dus bij deze een heel fijn weekend voor iedereen en tot na het weekend.

Oja jullie kunnen je nog steeds aanmelden voor de Kerstruil en dit nog tot en met zondag, zie vorig blogje.

28 opmerkingen:

Annelies zei

Heel veel plezier Katrien. Jullie hebben het weer mee.

Lida zei

Heel veel plezier Katrien en ook voor alle anderen! Genieten! Groetjes
Lida

ria vogelzang zei

Een heel gezellig en quiltig weekend, Katrien! Veel plezier!

Balsemien zei

Fijn dat de weersvooruitzichten zo goed zijn, een heel fijn weekeinde gewenst!

Erica zei

Fijn (en lekker!) quiltweekend! Jullie boffen erg met het weer.

Berna zei

Ik ga mee en kan al die mooie projecten met eigen ogen zien.
Tot morgen!

AnitaS zei

Heel veel plezier. Het is al zo'n leuk weekend en dan nog zulk weer. Jullie boffen maar.

Unknown zei

Een heel plezierig weekend, aan het weer zal het niet liggen

Else zei

Oh wat lekker een heel weekend quilten, kletsen, eten en lachen, HEEL VEEL PLEZIER!!! Dikke knuffel Else

Klaske zei

Heel veel plezier dit weekend!!
En wat de kerstruil betreft, ik zal er nog even over nadenken...

Miranda zei

Ik zal nog wel wat zwart wit meenemen!

inge zei

ik ben er nog niet uit wat ik allemaal ga meepakken

MarianneD zei

Dat wordt vast een superweekend..het weer zit jullie goed mee!
En wat de applecores betreft..het werkt handig,ik heb het al uitgeprobeerd....;-)

mieke zei

Succes en heel veel plezier.
grtjs Mieke

Vlijtige Handjes zei

Dat wordt genieten. Heel veel plezier en gouden randjes.
groetjes Anita

Inge zei

Het wordt vast een heerlijk weekend en jij bent goed voorbereid!
Geniet ervan hè!

Groetjes,
Inge

annemieke zei

Veel plezier, kan ik ook niet mee ????Het weer wordt prachtig.
Groetjes Annemieke.

Quiltlia zei

Heel veel plezier,maar dat zal wel goedkomen,met het zonnetje en zulke mooie werkjes.
Groetjes Lia

Johanna Zweden zei

Veel plezier Katrien
Gr Joke

GRANNY'S HOUSE zei

Veel plezier, dat wordt dubbel genieten, lekker quilten en klessebessen en dan nog mooi weer op de koop toe.

Groetjes
Ines

Chris zei

Jullie krijgen super weer!! Heerlijk. Een heel fijn weekend Katrien, lekker genieten en veel lachen. Dagdag.

Erna Peekel zei

Heel veel plezier tijdens het quiltweekend. Groetjes, Erna

Guusje, zei

Heel veel plezier op het weekeinde, je hebt in ieder geval genoeg leuke dingen om te doen bij je en het weer zit ook nog eens mee.

Yvonne aka sommeke zei

Tot morgen!!!!!!!!

Ellie's Quiltplace zei

Heel veel plezier Katrien! Je hebt leuke werkjes klaarliggen om te doen!

carine zei

Fijne zonnig dag gewenst en veel plezier alsook nog wat vingerhoedjes en je ervaring maken met de applecores!Het wordt vast gezellig doe ze de groetjes en een dikke knuffel Carine

Gert zei

Kom ik toch geheel toevallig je nieuwe blog tegen: leuk om je weer te lezen. Veel plezier komend weekend!

sylvia zei

Heel veel plezier en geniet ook tussendoor nog maar van het mooie weer!!! Groetjes, Sylvia