donderdag 22 september 2011

De buit

Ja als je dan naar St.Marie-aux-Mines gaat dan kan je natuurlijk niet nalaten om naar de winkeltjes te gaan.En met zo'n 150 winkeltjes ben je wel even zoet .eerst wat rondkijken en dan zien wat de aankopen zullen zijn.Je kunt natuurlijk blijven kopen ,maar dan moet je er ook iets mee doen hé,dus stofjes aankopen is heel miniem gebleven. Er was een nieuw boek uit van Els (Bobbin) en vond hem wel leuk,dus deze kocht ik aan en werd meteen gesigneerd door Els,voor het 15 jarig bestaan van Bobbin kreeg ik er meteen een leuk patroon erbij voor een hexagonnentasje,heel leuk. Verder kocht ik nog enkel noteboekjes,altijd leuk als geschenkje of om zelf een leuk briefje bij een pakje te voegen.

En ja van sneeuwmannen ben ik gek,dus daarvan ook een pakketje gekocht en nog een patroontje.
Vorig jaar kreeg ik van een pennevriendin een leuke diary als geschenk en vond dit best leuk,zo noteerde ik vanaf 1januari elke dag wat ik gedaan had en ik zag eer eentje liggen voor 2012 ,dus die moest ook mee.Dus niet zoveel lapjes alleen enkele stroken zwart-wit voor de vingerhoedjes,de stroken waren in alle kleurtjes te vinden , dus ideaal voor dit project.


Verdre nog wat kleine spulletes voor de Friends-swap,dus dit kan ik niet laten zien.
Dus je ziet ik ben bescheiden gebleven.En er nu maar werk van maken als ik wat tijd vind.

Morgen weer bee in Poperinge,kijk er al naar uit.

Fijne dag !

16 opmerkingen:

GRANNY'S HOUSE zei

Ik heb jou ook weer gevonden en ik kan gelijk genieten van je mooie buit, je had slechter kunnen uitkiezen.

Groetjes
Ines

Chris zei

Heerlijke buit Katrien. Pffff, 150 winkeltjes, dan moet je wel weten wat je wilt, haha.

Annelies zei

Leuk dat je geweest bent en goed hoor dat je de schade beperkt hebt weten te houden !

AnitaS zei

Leuke spulletjes heb je gekocht. Je bent inderdaad bescheiden gebleven en dat met zoveel winkeltjes.

Klaske zei

Wauw dat is een mooie buit!Veel plezier morgen doe je ze de groeten?

quilting Jeannet zei

Dat is nou echt kopen met de troonrede in je achterhoofd zouden we hier in Nederland momenteel zeggen, hahaha, maar jij woont in Belgie he? Leuk he dat patroontje van dat hexagonnetasje.

groetjes, Jeannet

Unknown zei

Leuke aankopen, dat boek van Bobbin lijkt me erg leuk

Lida zei

Leuke spulletjes heb jij als buit mee naar huis genomen, ja die winkeltjes zijn heel verleidelijk en ik ben vorig jaar dan ook aardig armer geworden! Maar heb nog steeds dingetjes liggen die ik moet gaan maken, heerlijk toch! Nu lekker nagenieten en morgen een heel fijne dag in Poperinge en iedereen de groetjes doen a.u.b.! Groetjes
Lida

Miranda zei

Veel plezier met je aankopen en morgen op de bee!

inge zei

heel leuke spulletjes katrien! neem je het boek eens mee?

Erna Peekel zei

Je hebt een leuke buit gescoord. Groetjes, Erna

Inge zei

Mooie buit, Katrien. Dat je genoten hebt van al het moois en de leuke winkeltjes is toch het belangrijkste hè!

Groetjes,
Inge

Nelleke zei

Hallo Katrien een mooi boek heb je gekocht er zullen vast leuke dingen instaan.En voor morgen een gezellige dag gewenst Nelleke

Hilde zei

Mooie koopjes. Je zal er wel plezier aan beleven.

Else zei

Leuke aankopen heb je gedaan! Fijne dag, knuffel Else

Rina zei

Wat een heerlijke aankopen heb je gedaan. Mooi inspiratie werk ook!